Ramblings. From India!
posted by BohemianMemoirs at 6:21 p.m.
Hihi, liker meg best som kikker... Husk å spise Silje, og sove! Dessuten, husker da du var 14 og full... Haha! Love u babygirl!;)
Jada mamma jeg skal bli flinkere. Jeg husker da du var 14 og full og så ikke prøv deg. ;)
Legg inn en kommentar
<< Home
Vis hele profilen min
2 Comments:
Hihi, liker meg best som kikker... Husk å spise Silje, og sove! Dessuten, husker da du var 14 og full... Haha! Love u babygirl!;)
Jada mamma jeg skal bli flinkere. Jeg husker da du var 14 og full og så ikke prøv deg. ;)
Legg inn en kommentar
<< Home