søndag, oktober 08, 2006

To all my friends and acquaintances

You're all asswipes for reading up on my life without leaving me as much as a note to recognize you by.


Oh yea, and i love you.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hihi, liker meg best som kikker... Husk å spise Silje, og sove! Dessuten, husker da du var 14 og full... Haha! Love u babygirl!;)

9/10/06 02:07  
Blogger BohemianMemoirs said...

Jada mamma jeg skal bli flinkere. Jeg husker da du var 14 og full og så ikke prøv deg. ;)

14/10/06 18:49  

Legg inn en kommentar

<< Home