Norwegian foods
So we went to the embassy-party tonight and had a good time. Engaged mostly with people i know and somewhat (on the contrary it's somewhat hot) with people i didn't, met the embassador and some other cool people. Had a tummyache. What else is there to say.
Got home and solved some world-problems on the veranda, and paniced as the local groceryshop-guy came by with a bag we'd forgotten.
Comment of the day; "There is a man out there and i think he has his penis out!"
Got home and solved some world-problems on the veranda, and paniced as the local groceryshop-guy came by with a bag we'd forgotten.
Comment of the day; "There is a man out there and i think he has his penis out!"

3 Comments:
The approximately 4 other readers of this blog, of which i would guess two does not speak norwegian will have to exuse me in this comment.
Hørte en toastmaster på et selskap fortelle en vits som var litt artig. Den omhandler reiseprogrammet Reiseruten som sendes på Radio Nordland om sommeren hvor man skal gjette på hvilket by man er i i verden, ut fra obskure opplysninger. (Legg på deres værste nordlendingsdialekt)
Dokker skal då gjette på denn hær byen. Vi skal til æn by kor det e æn sildefabrikk. Og på den hærr sildefabrikken står det æn mann. Og han har æn kost i dæn eine handa, og æn hærmetekkboks med fisk i dæn andre handa. Han står og smilæ til dæg, og vinke dæg bort til han. Skal vi gå og hilse på denn hær mannen? Skal vi dæ? Innringer: Ja, vi skal hilse på hann mannen? Programleder: Og kor æ dæ vi ska dra for å hilse på han? Innringer: Kan det vær Torino?
Programleder: Ja, kan det vær Torino, æ det Torino. Ja det æ Torino og vi går og hilse på han. Du har vunnet en kaffekopp! Hurra!
Det burde ikke vært lov å sende sånne ting på radio. Det er små barn som sitter og hører på dette. Og de lærer at det er ok å gå for å hilse på menn som sitter med noe i hånden.
Utænfor skolen din står det en sort gammel bil. Og i dæn hær bilen sitter det en mann. Og smilær brætt til dæ. Han holder tissen sin i den ene hånda, og en stor sjokolade i den andræ hånda og han vinke til dæg at du må komme og hilse på han? Skal vi gå og hilse på den mannen? Skal vi dæ?
Hæ hæ.
The approximately 4 other readers of this blog, of which i would guess two does not speak norwegian will have to exuse me in the last part of the following comment.
Sorry for posting twice, some kind of mistake in the scripting of the last comment.
Hørte en toastmaster på et selskap fortelle en vits som var litt artig. Den omhandler reiseprogrammet Reiseruten som sendes på Radio Nordland om sommeren hvor man skal gjette på hvilket by man er i i verden, ut fra obskure opplysninger. (Legg på deres værste nordlendingsdialekt)
Dokker skal då gjette på denn hær byen. Vi skal til æn by kor det e æn sildefabrikk. Og på den hærr sildefabrikken står det æn mann. Og han har æn kost i dæn eine handa, og æn hærmetekkboks med fisk i dæn andre handa. Han står og smilæ til dæg, og vinke dæg bort til han. Skal vi gå og hilse på denn hær mannen? Skal vi dæ? Innringer: Ja, vi skal hilse på hann mannen? Programleder: Og kor æ dæ vi ska dra for å hilse på han? Innringer: Kan det vær Torino?
Programleder: Ja, kan det vær Torino, æ det Torino. Ja det æ Torino og vi går og hilse på han. Du har vunnet en kaffekopp! Hurra!
Det burde ikke vært lov å sende sånne ting på radio. Det er små barn som sitter og hører på dette. Og de lærer at det er ok å gå for å hilse på menn som sitter med noe i hånden.
Utænfor skolen din står det en sort gammel bil. Og i dæn hær bilen sitter det en mann. Og smilær brætt til dæ. Han holder tissen sin i den ene hånda, og en stor sjokolade i den andræ hånda og han vinke til dæg at du må komme og hilse på han? Skal vi gå og hilse på den mannen? Skal vi dæ?
Hæ hæ.
Herregud, er du dritings? Den der er jo rett fra rorbua... Joa, ellers hyggelig :)
Legg inn en kommentar
<< Home